Monday, July 10, 2006

Testosteron

Jag har just ätit middag med mina egna älskade aliens, och kan meddela att samtalsämnet för kvällen var hur det skulle vara om man hade haft snoppen i pannan istället för mellan benen. "Svårt att få tjejer innan tre på morgonen, men då blir det nog fullt ös" var en kommentar som tyvärr kommer att ta mig en lång tid att glömma. "Undrar om man skulle vara tvungen att hålla i den när man sprang" en annan favorit. Snoppen är ett kärt samtalsämne när man är nyfull av testosteron. Ja kära nån.

6 comments:

Ms.Take said...

Bwahahaha. Hade du några intelligenta inlägg i konversationen då? :)

systeryster said...

Nej faktiskt inte en enda kommentar om det bara är intelligenta som gills. Rätt många inlägg som "Va?", "Nämen ..", "Ehrm" var det dock :)

Dåcktor Erik said...

Haha...ja, det är ett outtömligt samtalsämne.

Fast glasögon vore nog uteslutet om den satt i pannan. Och uttrycket "dickhead" fick ju en lite annorlunda innebörd.

systeryster said...

hahahaha omg eject!! <g>

Me said...

Jag hade nog strykt den bakom örat.
Min japanska chef sa dock en gång, på flygplatsen i Amsterdam, att han skulle behöva ha snoppen i pannan för att nå upp till urinoarerna.

systeryster said...

jv Bakom örat, vilken syn, påminner mig osökt om en annan odödlig kommentar från en av mina vänner: "Den är inte lång, men smal!" :) Ja, ja, jag vet, jag har umgåtts för mycket med aliens.