Monday, August 21, 2006

En dag i en valps liv

07:00 frukost (Åh va bra, åh va kul, min favorit!!! *)
07:30 lek med boll (Åh va bra, åh va kul, min favorit!!! *)
11:00 posten kommer (Åh va bra, åh va kul, min favorit!!! *)
12:00 lunch (Åh va bra, åh va kul, min favorit!!! *)
12:20 lek med matte (Åh va bra, åh va kul, min favorit!!! *)
15:00 middag (Åh va bra, åh va kul, min favorit!!! *)
15:10 lill husse hemma (Åh va bra, åh va kul, min favorit!!! *)
16:00 lek med toarulle (Åh va bra, åh va kul, min favorit!!! *)
17:00 promenad (Åh va bra, åh va kul, min favorit!!! *)
18:00 kvällsmat (Åh va bra, åh va kul, min favorit!!! *)

* studsar upp och ner

4 comments:

Ms.Take said...

hahahahahahahahahahah
Du är för skön!

Wordver: ezyibly ... det vart ju ett ord utan att man behövde trixa... ungefär så är väl en valps liv? ezyibly...

systeryster said...

Absolut, precis ezibly. En valp måste vara jordens lyckligaste varelse :)

Nini said...

Jag vill oxå ha en valp!!
En liten bullisvalp med söt nos som alltid är i vägen....åååå... en liten liten valp...

*avis*

systeryster said...

nini Menar du bullterrier? I så fall är jag totalt med dig, min favorit ras. Tyvärr gillar jag skor oxå, och combon bullisvalp och skor är inte så himla lyckad. (ur min synvinkel då förstås, ur valpens är det "a match made in heaven")