Thursday, November 09, 2006

London

Vi fick internet idag. WHOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!! Jag har faktiskt haft abstinens, sorgligt men sant. Nu har vi bredband, riktigt bredband. På den lilla ön var isdn det snabbaste man kunde få, nu har jag 4 Mb helt själv. Life is goooooood :)

Flytten har varit långsam och omsidig, men mer om det senare. Jag väntar fortfarande på att hästen skall komma. Enligt transportfirman skall hon dyka upp antingen på tisdag eller onsdag. Dessutom väntar jag på bitar från jobbet som måste installeras innan jag kan börja/fortsätta jobbet. Jag hoppas att det tar åtmistone en vecka till innan dom grejorna är fixade så jag kan ha några dagar med mycket riding :)

Ester är med, men Hugo stannade på ön. En av mina vänner ville absolut ha honom, och livet i en storstad är inte det bästa för en valp.

Jag och yngsta sonen gick ut och skulle handla jeans till honom häromdagen. På väg över bron slog det mig att vi var på väg in i Hammersmith, för att köpa jeans. Fick en surreal känsla. Man shoppar i Hammersmith när man är på semester, inte när man har bråttom och skall ha ett par bogstandard jeans...eller hur? Jag vänjer väl mig antar jag.

5 comments:

Anonymous said...

Weeep, välkommen tillbaka,. du saknade :)

Anonymous said...

Verkligen!!!
Jag har kollat in här varje dag. Iaf varannan.

Nu är jag glad igen =)

systeryster said...

ni är så himla goa :)

Anonymous said...

Nu hänger jag inte riktigt med. En hundvalp lämpar sig inte för storstaden, men däremot är en häst inga problem?

Anonymous said...

var det suzy som fick hugo?? snyft, snyft men under omstandigheterna lampar sig nog inte hund for mig. massor med kramar