Friday, January 11, 2008

Hugo Boss

Här är några bilder på Hugo som nu är nästan sju månader och fortfarande liten som en sockerkaka. Han är en Staffordshire Bullterrier och färgen kallas blå. Egentligen är han grå och ljusbrun, men det kallas blå.




Drygt fem månader hemma på köksgolvet.





Här är han tillsammans med en av tjejerna på stallet i början av december. Hon är också en staffe men av det lite större slaget. Det är egentligen inte en bra bild men den visar tydligt hans färg och hur otroligt liten han är.





Denna bilden är tagen idag med min telefon så kvaliten är lite dyster. Men kolla det huvudet, hur vacker är han?





På tal om huvud, det här är Thunderous Blue Boy, Hugos pappa. När jag ser honom inser jag hur fnuttig Hugo fortfarande är :)

3 comments:

Anonymous said...

Åååååh jag vill oxå ha!!

My Adventures said...

dom ar saaa underbart fina!! vi har en gammal staff mix hemma, han ar 11, staffe och labrador mix, den mest underbart tillgivna, affectionate hunden jag nansin haft. :) uuunderbara hundar. :)

Anonymous said...

Jag har också en liten staffe här hemma som är hur charmig som helst! Konstigt att inte fler har uppmärksammat denna rasen.. Det är ju en sån härlighundras!